Is het mogelijk dat ik die platen kan krijgen ? Aanbieden hier ? Jeroen ?
Bas
Klopt Bas, we zijn nog aan het kijken naar wat foutjes. Daarna ga ik het releasen, hoewel ik er jaren terug mee bezig ben geweest was ik het ooit van plan uit te brengen. Maar ja, niet meer mee verder geweest.
T is al een tijd geleden dat er in dit topic een bericht is geschreven,maargoed om maar gelijk ter zake te komen is t huidige Susteren en omgeving gecrashed,en dat is allang geleden. Ik heb alles geprobeerd om de route weer aan de praat te krijgen,maar t is werkelijk niet meer aan te slingeren. Aangezien de route niet helemaal onder de goede hoek op de kaart lag,en aangezien het feit dat er anno nu veel betere content beschikbaar is (met alle respect voor het oudere content) ben ik al een tijdje bezig geweest om Susteren en omgeving opnieuw aan te leggen. Nu iets professioneler dan de eerdere opzet qua spooraanleg,realistische maateenheden etc.
Kortom,we gaan verder in hetzelfde topic.
De route is nu nog niet screenwaardig,maar dat vordert wel met de tijd.
@costa_rider: Allereerst bedankt voor het meedenken. Alles is opzich wel goed te doen (tekeningen van Sven Seegers "www.sporenplan.nl" heb ik liggen van het emplacement van Susteren) en de rest van het sporenplan is goed te volgen van Google Earth. Alleen waar ik nog steeds mee zit,is het emplacement van Linne. Vanuit de richting uit Roermond is er een aftakking naar een meersporig hoofdemplacement (die voor een groot gedeelte is opgebroken)die toegang gaf aan de voormalige grinderij,en er was tevens een rangeer mogelijkheid om vanaf t hoofdemplacement terug te steken naar het terrein van Solvay Chemie,en daar zitten een paar verborgen sporen. Ik ben een zeikerd qua sporenplan,en ik ben er eens vanuit Haarlem heen gereden in September 2011 en een zooitje foto's gemaakt hoe goed of kwaad als dat t overwoekerende onkruid dat toeliet.
Wie weet is het nu inmiddels helemaal opgebroken..
Ff wat basic screentjes van de vorderingen van het sporenplan.
Station Susteren in aanbouw. Wagenwerkplaats Susteren in aanbouw. Emplacement Susteren met rangeerheuvel in aanbouw. Station Echt in aanbouw. Linne aansluiting in aanbouw. Linne Grinderij in aanbouw. Emplacement Linne met spooraansluiting naar Solvay Chemie. Achter de hekken de laad/los sporen van Solvay Chemie in aanbouw. Station Sittard in aanbouw.
Echt gaaf a die emplacementen en bedrijvigheid daar. Dit wordt een fantastische layout waarin veel te beleven valt zo te zien Gil. Je geeft de route nét die extra's die het nodig heeft. Supergaaf.
Ik ben een aantal keer met de IC langs Susteren en ook Roermond gereden: Prorail is alles open aan het breken. De inhaalsporen bij Susteren lijken te verdwijnen, de wissels ten zuiden van Susteren (dus na Station Susteren als je vanaf Roermond rijdt) zijn weggehaald. Verder zijn ook bij het emplacement Roermond en de sporen richting Grinderij Linne opengebroken. Misschien nog een handige link, indien je die nog niet hebt gezien:
Een oude video (jaar onbekend, moet voor 2003 zijn), waarop nog de oude situatie rondom Susteren en Sittard duidelijk zichtbaar zijn
Hier kan ik absoluut veel mee. Ik ben niet dagelijks bezig met mijn route,maar zo'n filmpje zorgt voor inspiratie,en is ook heel duidelijk te zien waar de seinen staan en waar de afspanningen staan.
Ja oude emplacementen en inhaalsporen hebben kennelijk hun functie al lang verloren. Jammer maar helaas.
Ik vind ze zeker een welkome toevoeging! Ziet er goed uit, maar ik zou dan wel nog steeds de track textures gebruiken op de grond! Ik ga ze zeker ook gebruiken
Ben het eens met de vorige spreker, het zou een mooie uitkomst zijn, omdat ground textures vaak niet overal (vooral in bochten) niet mooi onder de rails liggen en vaak een te groot gebied bestrijken, maar dan moet de spline wel ongeveer de zelfde ballast hebben als de gebruikte rail.
Ik ben bezig om dit project volledig op te poetsen,en te voorzien van knap spoor,professionele bovenleiding van Michael,de overwegen van bridgemelter en overige zaken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen