Na een tijdje op TS2010 te hebben gezeten, kreeg ik een bericht dat er een patch-update beschikbaar was geworden. Dus ik klik het aan, en volg elke instructie nauwkeurig op. Ik geef mijn computer de hele nacht en dan kom ik erachter dat hij precies halverwege een foutmelding krijgt, zeggend dat het de incorrecte patch-update is. BTW mijn patch = 42203. Dus ik heb deze site gevonden: http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?62766-TS2010-SP3-hotfix-patches-are-now-available' Hier stond dat ik de update van 42203 naar 44088 moest gebruiken. Hij zegt dat het de verkeerde is al voordat hij is begonnen... Heb het spel ook al 2 keer opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs... Ook heb ik run as admin geprobeerd.
Weet iemand de goede update, en als dit de goede is, een oplossing?
Met Vriendelijke Groet, Nators TRS 2006 >>> TS 2010
Ik heb diverse keren (noodgedwongen) TZ2010 moeten (her)installeren. Wat (denk ik) belangrijk is dat je een 'schone' versie installeert. Vrij logisch ...
Nadat de installatie goed werkt, kijk even wat voor 'Build' nummer jouw versie heeft. Je kunt vanuit diverse 'Buildnummers' updaten naar een hogere buildversie. Bijv: van versie 41615 to 42203, maar ook van 41615 to 43434.
Zorg er ook voor dat je de patch bestanden in de Trainz installatie map hebt staan op je HDD en dan als administrator uitvoert. Ik heb hier ook een hele tijd mee lopen ***** maar uiteindelijk hielp het.
Ik heb het SUPER druk gehad deze week, dus Trainz kwam niet van de pas Maar ik ga het PRECIES NU proberen. Echt superveel reacties En bedankt voor jullie waakzaamheid!
Groeten,
Edit
En helaas, Hij blijft telkens staken op de helft... Opnieuw proberen, en we zullen morgenochtend zien...
Groetjes,
Edit
HARTSTIKKE BEDANKT VOOR ALLE REACTIES! HET IS GELUKT! Nu op naar m'n volgende probleem...
Laatst bijgewerkt door Nators op 23 maart 2013 21:56, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen