Ik ben begonnen aan Groningen - Zuidbroek - Leer / Veendam. De route is ruim 72 kilometer lang. Het doel is om de route zo realistisch mogelijk te bouwen. Foto's en informatie van de route is natuurlijk altijd welkom . Sander Post helpt zo nu en dan ook even mee.
Mooi en interessant baanvak. Een puntje die zogenaamde nieuwe rails plus trackbed vloek te veel met dat bruine. Ik zou net een paar tinten donkerder nemen, SAM heeft die ook namelijk.
Mooi en interessant baanvak. Een puntje die zogenaamde nieuwe rails plus trackbed vloek te veel met dat bruine. Ik zou net een paar tinten donkerder nemen, SAM heeft die ook namelijk.
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Het emplacement ziet er goed en heel bekend uit. Jij bent één van de weinigen die verschillende kleuren trackbed gebruikt. Morgen en de komende weken sta ik daar ook weer dagelijks op het perron met mijn bakje koffie, dus als je nog iets moet weten qua borden of bovenleiding of wat dan ook, kan ik je misschien helpen.
Maar verder ziet het er goed uit (of zoals wij in Groningen zeggen: "kon minder")
Gaud bezig ja Rémon! Wanneer ken ik 't zwikje in de dropbox verwachten? haha! Hé houden zo hè... Nog één klein tipje, kijk nog even naar de splinepunten bij je wissels
Gaud bezig ja Rémon! Wanneer ken ik 't zwikje in de dropbox verwachten? haha! Hé houden zo hè... Nog één klein tipje, kijk nog even naar de splinepunten bij je wissels
Sander
Bedankt man! Ja zag ik ook al haha... Daar ga ik vanmiddag even naar kijken
6413 rijdt richting Delfzijl en treinstel 10308 komt als sneltrein uit Leeuwarden bij overgang Peizerweg
Ik had op Google het stationsgebouw van Groningen gevonden in 3D. Alleen nu zit daar het perron dak aan vast... Is er iemand die het wel heeft zonder perron dak of een uitleg heeft over hoe je de perron dak er bij weg haalt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen