De brugportalen, met nummer kuid:4296:88874 heb ik inderdaad wel in CMP staat onder de naam MO Bkport 1t groen. Ik zal zo nog een extra check doen om te kijken of de portalen toevallig niet 'in het water' staan.
Wat betreft deze RTS tracks, dat kan heel goed kloppen. Bij mij gaan de tracks namelijk tot 22. Ik denk dat dit bij de meeste personen is. Mogelijk is het later pas geüpdatet naar 31, want ik las dat er totaal 31 tracks zijn.
Er ontbreken nog 2 bruggen, maar dat heb jij al eerder aangegeven in het topic.
Edit: Portalen ontbreken dus echt, ter bevestiging:
Het vreemde is, is dat deze portaal wel in CMP staat (zonder foutmelding or whatever). Toch is het niet zichtbaar in de route.
@Koos, misschien de proberen de route te verwijderen en de onderdelen opnieuw te installeren... Ik heb eerst de route geïnstalleerd en daarna pas de onderdelen... Misschien dat het daar aan ligt???
@Michael, ik heb nog een foutje gevonden bij Steenwijk, heeft niks met de bvl te maken, misschien wel handig als het bij de volgende update eruit is...
Ik weet het, maar ik ben niet meer welkom op die website, dus kan exacte link niet vinden. Heb er over nagedacht het gebouw weg te halen, maar het staat te dicht langs het spoor tussen de IJsselbrug en Zwolle Als je daar nooit komt is het ook geen must have
Voor de alles-willen-hebbers, nu te vinden op vermelde link.
@Thomas & Koos: Ik denk dat een simpele herinstallatie van de route al voldoet Gezien de kuid wel in de database zit maar niet in de route lijkt het erop dat de kuid uit de route is verdwenen. @Maurice: Bedankt voor de melding, ik kon een hele hoop van die stootjukken niet zien, de mesh-table ontbrak in de config. Inmiddels gefixed!
Tot nu toe al een hele hoop foutjes gevonden met hulp van jullie, zo kun je goed zien hoe belangrijk samenwerking is en dat het een goed resultaat oplevert! Inmiddels ben ik al gekomen tot de volgende wijzigingen voor V1.1:
Citaat:
V1.1 Update: - Stationsverlichting Zwolle vervangen door eigen. (via screenshot maurice gezien dat dit nog moest) - Bovenleiding op verschillende punten bijgewerkt. - Overbodige onzichtbare snelheidsborden te Heerenveen en Leeuwarden verwijderd. - Track Direction Markers toegevoegt. - Enkele verdwaalde wachthokjes vervangen door eigen. - Snelwegen verbeterd. (Met deze ben ik nog bezig) - Scenery her en der bijgewerkt. - Checkrails toegevoegd bij overwegen. - Overwegen waar nodig bijgewerkt. - Overvloed aan stootjukken te steenwijk verwijdert. - Ontbrekende kuids toegevoegd aan download: Spoorbruggen Akkrum & Grou en een bovenleidingportaal te Herfte Aansluiting
Ik verwacht dat binnenkort versie 1.1 vrijgegeven gaat worden.
Hoi Michael, Ik heb TS2009 SP4 gepatched dus ik heb je route mogen en kunnen bewonderen. Mijn complimenten. De bovenleiding is een wondertje. En dan te bedenken dat je de portalen ed. voor het merendeel zelf gemaakt hebt. Echt ongeevenaard. Ik heb op 4 na alle kuids binnen. Dus een mooi beeld van de route. Ik heb wel een bijzonderheidje. Ik zie op de gehele route geen rails. Alles onzichtbaar. Wel kan ik er een trein op plaatsen en mee rijden, maar de rails is in surveyor wit gestippeld en in driver onzichtbaar. In de lijst zie je dat ik ook maar een handjevol tracks in de lijst heb staan. Geen ontbrekende. Kan dit aan TS2009 SP4 liggen. Zijn de tracks TS2010? Of mis ik een stukje trainz kennis? Meedenkertje: Stel dat het TS2010 is, of een andere reden. Is het een idee om de standaard auran rails in de route te zetten die de mensen dan zelf met replace assets kunnen omzetten naar een rails die we in het pakket hebben?
De route maakt inderdaad gebruik van RTS tracks, deze waren ooit te downloaden op trainzro.com, maar dit is al een poos niet meer het geval. Een (goede) oplossing daarvoor heb ik nog niet gevonden. Ik ben nog op zoek naar mooie tracks om ze te vervangen.
Duidelijk heren. Ik heb 2 RTS tracks, maar niet die eerder in dit Forum vermeld staan. Dus de oorzaak gevonden. "helaas pindakaas". HP heeft mooie alternatieven ik gebruik ze naar tevredenheid. maar het is aan Michael natuurlijk de keuze. Blijft een schitterende route, de complimenten! Plezier met de Hobbie Walter
Ik kan je de sporen set van drstrach ook echt aanraden!!! Die bied mogelijkheden voor elk genre. (DLS) Denk hierbij aan oud en roestig,maar ook modern en nieuw type spoor. Ook zijn er verschillende (alleen beddingen) zonder spoorstaven aanwezig in de set,die spoor opbraak op bijv. oude emplacement gedeelten zeer realistisch maken
Vanwege de hittegolf van deze week (lekker veel buiten geweest) is er niet veel gewerkt aan update V1.1 Vanaf vanmiddag ga ik 2 weken op vakantie, dus de update laat nog even op zich wachten.
ik heb de benodigdheden uitgepakt uit het rar bestand en kreeg deze fouten ! C:\Users\Stevan\Downloads\afhankelijkheden (2).rar: CRC niet correct. Het bestand Eigen content.cdp is beschadigd ! C:\Users\Stevan\Downloads\afhankelijkheden (2).rar: Onverwacht einde van archief groetjes stefan
Probeer dit eens(met WinRar)
Dubbel klik op rar bestand ==> klik dan op het bovenste mapje ..., dan zie je het bestandje weer staan als een gewoon rar bestand ==> Selecteer het bestand ==> Klik dan op Herstellen.
Daarna pak je het nieuwe bestand uit en werkt het gewoon weer(dit werkte ook voor mij)
Als ik dit probleem heb met een .rar/.zip bestand heeft er meestal een vroegtijdig einde van de download plaatsgevonden. Dat wil zeggen, je download is gestopt, nog voordat alles binnen is gehaald. Hierdoor krijg je beschadigde bestanden en die melding.
Wat je kunt proberen is de .rar verwijderen en op nieuw downloaden.
Ik wil dit topic toch even een schop geven. Bij voorbaat excuus. In de laatste reacties is gesproken over een eventuele update naar V 1.1., met o.a. de oplossing voor ontbrekende RTS tracks. Nu wilde ik deze mooie route graag weer even berijden.. Maar er ontbreken dus nog een hoop sporen (de hoge RTS track nummers). Heeft iemand nog de oplossing? Zonde als ik deze route niet kan berijden.
Hmmmm, Trainz is al een tijdje op de achtergrond geraakt door motivatie gebrek en ook gebrek aan tijd. Het probleem met de RTS tracks is wel een vervelend probleem waar waarschijnlijk veel mensen last van hebben.
Misschien dat ik toch eens een tussenrelease moet doen, want de plannen voor een nieuwe release die ik heb zijn wat te hoog gegrepen denk ik. Ik kan alleen niet veel beloven, mezelf kennende vergeet ik het weer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen