Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Hallo Bastian,
Verdraaid, dat ziet er goed uit. Vooral de eerste helft van je beelden vind ik persoonlijk zeer goed gelukt. Heb gelijk een vraagje: Ik zie een paar wegwijzers op je plaatjes, waar heb je die vandaan? Is dat vanuit Sketchup?
hallo Bastian, Welkom bij de club. Mooie screens! Fraaie details, vooralplaatje 6 is fraai. Tip: Wanneer je F5 intoetst verdwijnen de bedieningsknoppen van je scherm En met Control H verdwijnen de rode/groene pijltjes van de wissels en heb je alleen het landschap op je plaatje. Plezier met de Hobbie. Walter/Barrie40
ik zie daar weinig of geen fictie in, alleen in de namen. voor de rest vindt ik het wel heet realistisch. het is dan wel geen Nederland, maar Hollandser kan het bijna niet. veel succes en maak er wat van. vr.groet, willem
P.S ik mijn huidige built-in tracks niet echt mooi, is het mogelijk dat iemand mij het bestand van de RTS tracks naar mij toe kan sturen aangezien deze niet meer te downloaden zijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen