Ik heb net mijn "pledge" gedaan en ben dus ook een "backer". Tijd geen Trainz meer gedaan, maar wil het toch wel weer oppakken. Vandaar dat ik de keuze heb gemaakt om het project te steunen.
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Ik ben niet van plan hier aan mee te doen. Voor hetzelfde geld valt het allemaal tegen, maar heb je wel de prijs ervoor betaald. Natuurlijk ziet alles er goed uit qua graphics, maar wacht liever totdat het in de winkel ligt, zodat ik jullie ervaringen kan lezen en het eventueel alsnog ga kopen. Ik had laatst Railworks gedownload om te testen hoe het spel het op mijn laptop doet. Het is geen goedkope laptop, want veel nieuwe spellen kan ik nog goed spelen. Wanneer het goed zou lopen had ik het zeker gekocht, maar ben blij dat ik het niet gedaan. Dit wil ik ook voorkomen door nu nog geen Trainz te kopen, zonder dat ik weet of het spel wel goed loopt en of het geen teleurstelling wordt.
Een Chinees spreekwoord zegt: Het enige wat blijft is de verandering. Er zal altijd een betere versie Trainz ontstaan. Ik ga ervanuit dat het nieuw te ontwerpen Trainz een veel betere grafische omgeving kent. Ook de rijeigenschappen zullen verbeterd worden. Technisch is er steeds meer mogelijk en hebben wij als klant ook beteren PC's. Waar ik tegenaan bots is dat de Nederlandse Content die ik nu tot volle tevredenheid heb in TS2009sp4 straks niet voorhanden is. En dat is niet weinig. Treinen, reskins, perrononderdelen etc.. Kunnen we de Googlemodellen nog implementeren? Zolang er geen grote Nederlandse community in de nieuwe simulator ontstaat blijf ik bij TS2009. Voor mij is Trainz meer dan alleen het product van NV3, de nederlandse community en zijn content is voor mij minstens zo belangrijk. Plezier met de Hobbie Walter
Vraagje: Zou dat aparte forumdeel wel leesbaar kunnen zijn voor anderen (alleen voeren deze geen invloed uit). Ik ben wel benieuwd naar het hele gebeuren, maar heb voorlopig nog niets in te brengen, op kennis van de werking van echte stoomlocomotieven na!
Dat forum voor iedereen openstellen dient geen nuttig doel. Er staan alleen maar details in voor mensen die daadwerkelijk een bedrag willen overmaken voor het project (bankrekening nummer en andere instructies). Aan die info hebben mensen niets tenzij ze mee willen doen.
Wat bedoel je precies met uittreksels? De Kickstarter campagne loopt nog tot maandag. Daarna sluit het en horen de mensen die financieel gesteund hebben van tijd tot tijd wat de status van de ontwikkeling is. Waarschijnlijk ergens rond aug-sept verwacht ik de beta versie. De bedoeling is dat in december 2014 de final versie uitkomt.
Tot en met maandag kan je de actuele stand van de Kickstarter zien ... (Stand is nu 94%)
Yep, iemand had al laten doorschemeren dat er een plegde van 8000 aan zou komen om het eerste doel te halen. Het Paypal systeem is bijna klaar, dat zal gebruikt worden om te proberen de stretch goal te halen. Indien dat gehaald wordt, komen er nog sneller nog meer functies in het spel bij, doordat ze extra programmeurs kunnen inhuren.
Is er ook ergens een plek waar je wensen kan deponeren, ik heb nog wel wat zaken die mooi zouden zijn.
Edit: Als ik het goed begrijp komt er een tweede ronde van kickstarter? Want misschien dat ik dan wel wat kan doneren, het begint er nu wel echt naar uit te zien dat het echt wat gaat worden.
Er komt geen 2e ronde van kickstarter, in de resterende 6 dagen word paypal toegevoegd aan de betaal mogelijkheden waardoor nog meer geld opgehaald kan worden voor de strech goals
Er komt een aparte website voor het Paypal systeem, aangezien Kickstarter niet werkt met Paypal (Kickstarter verdient namelijk geld aan de creditcard transacties). Of die Paypal pagina langer doorgaat dan de Kickstarter sluit datum is niet bekend, al denk ik dat wel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen