Trainz Versie: 2010EE
Hallo trainzers.
Wanneer ik twee locs koppel of in mijn geval een pushback tractor en een vliegtuig raak ik de driver commands in de tractor kwijt. Waar ik niet achter kom of het mogelijk is nadat de twee weer ontkoppeld zijn de tractor weer automatisch driver commands krijgt en weer terug rijd naar zijn parkeer positie.
Vervelend en bekend probleem. Het is zo dat het vliegtuig en de tractor als één trein(stel) worden gezien. Er zit om die reden maar één machinist op. Bij het loskoppelen zal er slechts één voertuig zijn waar de machinist in blijft, dit is in de regel de voorste wagen.
Hoe je dit precies op kunt lossen weet ik niet. Want als je 2 afzonderlijke voertuigen met beide een machinist aankoppelt, zal het overgaan naar één machinist.
Trainz Versie: 2010EE
Hallo Koos,
Ik heb inmiddels een tussen oplossing gevonden. De pushback tractor heeft geen driver als het vliegtuig weg geduwd moet worden laat ik de driver van het vliegtuig overstappen op de tractor. Deze neemt zijn commando's gewoon mee. Na wegduwen rijd deze de tractor weer naar zijn parkeerplaats en stapt weer over op het vliegtuig. Is wat omslachtig maar het werkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen