Ik ben begonnen om de gehele route, en vooral het eerste begin van dit project, te verbeteren. Hoekselijn, Delft, Den Haag, Amsterdam etc... krijgen mooiere stations. Veel detials aangebracht. Ook zijn de Trackmarkers aangevuld. Ieder station heeft er nu een aantal. De bedoeling is om deze route als 4.0 versie dit jaar uit te brengen. Lage Zwaluwe Alphen aan den Rijn Amsterdam Zuid
Olaf heeft zijn Station Amersfoort vrijgegeven. DANK! Hier een plaatje waar mijn gebouwde station nog staat en het model van olaf er overheen gezet is. Door het inmeet werk via Google Earth is de afmeting nagenoeg gelijk! Ondertussen pronkt het nieuwe model en is mijn bouwwerkje weg. Plezier met de Hobby Walter
Ik ben al weer enige tijd druk doende met de route Dordrecht-Geldermalsen. De Lingelijn. Vanaf Dordt naar Hardinxveld-Gorinchem-Arkel-Leerdam is op de seinen na klaar. Uitgebeeld met NS materieel maar er rijdt nu Veolia. Station Gorinchem Kanaal door Gorinchem richting de Merwede Station Arkel Tussen Arkel en Leerdam Landschappelijk schoon Station Leerdam met Googleomzettertje van de ingang.
welkom in mijn regio Walter. ik ben altijd verheugt als er in de buurt gebouwd wordt. als ik er maar geen overlast ven heb. en als ik het mag zeggen, zie het er weer zoals gewoonlijk prachtig uit. veel plezier en groeten, willem
@Jesse. Kijk al dat private gedoe Je haalt ze zo doorelkaar. Geef mij maar die mooie NS treinen. Plan V staat toch fraaier in het landschap vind ik. Ik zal nog wat Dordtse plaatjes toevoegen binnenkort. Zeker met de bruggen van Willem erbij is het een fraaie route! Plezier met de Hobby Walter
Verdorie, Ik krijg de Arriva van Tiny Mulders niet in het scherm. Ik mis 143919:2121 unknown kuid. Of het is wat anders, maar hij is onzichtbaar voor me. In ieder geval rijdt er nu toch Veolia Dordrecht Stadspolders Richting Dordrecht centrum met Stadion van Dordrecht 90 op de achtergrond. Plan V vertrekt richting Stadspolders en een Koploper arriveert vanuit Breda. Dordrecht. Plan V staat klaar voor vertrek De andere kant op naar Sliedrecht. De fraaie brug van Willem. Sliedrecht Baanhoek met op de achtergrond de Nieuwbouwwijk, de A15 en de Betuwelijn Station Sliedrecht waravan elders op dit Forum al plaatjes van te zien zijn. Langs de A15 richting Gorinchem (we slaan Hardinxveld even over, is ook mooi geworden!) Het enkelspoor gaat Gorinchem in terwijl de A15 en de Betuwespoorlijn (verdiept) om de stad heen gaan. Is nog WIP (geen seinen) en er moet nog wel wat gebeuren aan details langs de route. Plezier met de Hobby Walter
Ziet er echt heel mooi uit! Heb je Dordrecht qua sporen ook goed nagemaakt? Ben daar in mijn begin tijd met Trainz eens aan begonnen maar toen niet echt gelukt. Vind dat nog best moeilijk.
Verdorie, Ik krijg de Arriva van Tiny Mulders niet in het scherm. Ik mis 143919:2121 unknown kuid. Of het is wat anders, maar hij is onzichtbaar voor me.
@frank93. Bedankt voor de link! En dat Googelen was ik nog niet aan begonnen had alleen via de DLS gezocht. EN daar staat die als onbekend. Plezier met de Hobby Walter
Bij mij werkt hij nu ook (wat dingen verwijderd uit de config) Alleen deel C werkt niet bij mij (dat kleine tussenstuk) hij geeft geen errors maar hij laat hem gewoon niet zien, hij is onzichtbaar. Waarschijnlijk omdat ik iets uit de config heb weggehaald. Maar met geeft hij een error.
@frank93 Zie pagina 35 van mijn Forum Ik heb de route Amsterdam CS-Zaandam-Hoorn -Enkhuizen klaar. Zie dit Forum op de voorgaande pagina's. Vanaf Zaandam is dat ruim 50 km Noord Holland. De driehoek Zaandam-Uithoorn-Haarlem is nog wel een wens van me. Maar de komende periode eerst alles wat mooier maken. EN ik begin aan de Kippenlijn Barneveld-Ede. Plezier met de Hobby Walter
De afgelopen drie weken ben ik bezig geweest om tientallen stations te voorzien van mooiere aankleding. MO content zoals naamborden, reclame en verlichting. Station Amsterdam CS Alle perrons voorzien van meubilair Rotterdam CS Binnenzijde Den Haag CS van Olaf99 En de buitenzijde van Den Haag CS Den Haag HS Gouda Maar ook de tientallen kleinere stations en hun omgeving zoals hier Boskoop Alphen aan den Rijn. Ook de kleurstellingen van de weilanden zijn verbeterd. Dus het oudere gedeelte van dit project lijkt nu op het latere bouwsel. Meer samenhang. Nu gaan we zoetjes aan verder met de Kippenlijn Plezier met de Hobby Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen