Trainz Versie: 2009
Hoi allemaal,
Trainz: A New Era komt dichterbij! De grafische engine en aanpassingen/verbeteringen in de game zien er veelbelovend uit. De pre-order is nu al beschikbaar. Zijn er mensen die van de pre-order gebruik maken. De moeite waard? Zo nee, waarom niet? Ik bel wel benieuwd hoe jullie deze nieuwe game zien.
Wellicht hebben jullie ook al wat van de game Train Fever gezien. Ook dat ziet er erg leuk uit en denk er over om ook deze te gaan aanschaffen. Wat zijn jullie ideeën over Train Fever?
Ik had me ook opgegeven als Beta tester voor TANE. Heb inmiddels de software gedownload en ga kijken hoe het er allemaal uitziet. Zal hier ook wat bevindingen neer zetten.
Daarom is de beta ook uitgesteld tot eind oktober. Nu is nog slechts de pre-beta in omloop, dat is niets meer dan een soort TS12 look-alike met wat eerste engine verbeteringen. De meeste nieuwe functies kunnen nog niet losgelaten worden op het spel tot na de pre-beta.
Zodra er noemenswaardige dingen zijn om te laten zien, zullen die ongetwijfeld hier op het forum verschijnen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen