Trainz Versie: 2009
Prachtig Tiger, dat ziet er beter uit dan via google uploaden, nou zie je weer diepte en scherpte, klasse en ik hoop dat je dit ook wil vrijgeven op de site. Want dat gebeurd weinig de laatste jaren.
Trainz Versie: 2004
Natuurlijk geef ik het gewoon vrij , ik heb nog nooit anders gedaan. Alleen zal ik het van af nu via een zip file weg zetten omdat ik niet weet of het zomaar in alle trainz programma's past. Tevens weet ik nog niet hoe ik dit product moet plaatsen maar dat verneem ik nog wel. Ik ben met de achterzijde van deze woningen bezig ,en ben van plan er nog een paar zo te maken. Het lijkt me makkelijker om ze in straten te plaatsen.
Trainz Versie: 2004
Ik heb in het verleden niet helemaal stil gezeten ,maar was ik voor een ander aan het bouwen. En ja scherp afgetekende en 3d diepte in gebouwen hebben mijn voorkeur. voor die gene die meer willen zien wat ik gemaakt heb zie op youtube type Farming Simulator 2013 - Giethoorn v 1.1 Map en zie een filmpje. hier heb ik elk gebouw elke brug en elke boot etc zelf gemaakt als mede de zijkanten van de grachten. ik wil als men dat wenst kijken of ik die boerderijen over kan zetten voor trainz , ik hoor het graag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen