Ik ben bezig met het opzetten van een fantasieroute genaamd Amstelland waar van alles in te doen is. Er komt in ieder geval een HSL en een gewone lijn in.
Ik zal hierbij vast wat screen`s plaatsten.
Dit zijn de eerste 3
Groet uit de Keistad
Laatst bijgewerkt door HansKarsten op 22 aug 2012 00:48, in totaal 2 keer bewerkt.
Na het laatste screen heb ik het middelste stuk alweer wat veranderd i.p.v. 10 graden wissels 6 graden wissels gebruikt en dat is opzich lastiger dan opniew beginnen maar de rest ook verplaatsen was nog meer werk.
Groet Hans
Laatst bijgewerkt door HansKarsten op 22 aug 2012 01:32, in totaal 12 keer bewerkt.
Zozo, leuk dat je ons ook laat zien hoe je precies te werk gaat, en dat neem je zo te zien heel serieus! Strak hoor! Heel veel succes met het verder bouwen.
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Ziet er leuk uit. Misschien een tip voor de bovenleiding op het station. Missschien kan je van hetzelfde setje het "quertragwerk" (qtwerk) gebruiken. Hiermee kan je meerdere sporen overbruggen en ziet er ook realistischer uit.
Ik weet dat het veel tijd kost om de draden goed boven de sporen te krijgen,met name op "Emplacementen" "Daarom gebruik ik ook de bovenleiding set van Michael Oosten",die is zo gedetalleerd. Als je weet hoe je het moet gebruiken,dan kun je er uitstekend mee uit de voeten voor een realistisch resultaat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen