Even stil geweest maar niet stil gezeten... Groningen-Assen is op 80% klaar Hier Groningen Vanuit de Koplopercabine van Willem Groningen in met koploperintercity uit Zwolle. SLT verlaat Groningen richting Assen Plezier met de Hobby Walter
De route Groningen - Hoogeveen staat erop. Hier een paar plaatjes van Assen - Hoogeveen. Een 6400 verlaat het VAM-spoor richting Hoogeveen Drents landschap Kilometers lang loopt er parallel langs het spoor hoogspanningskabels. Vanuit het zuiden Assen in. recreatie bij de boer Station Assen Plezier met de Hobby. Walter
Vandaag vanuit Hoogeveen Meppel bereikt. Hier wat foto's van de eerdere bouw van Assen naar Groningen. De route ligt nu dus van Groningen naar Meppel. Op naar Zwolle. Dan is het van Groningen naar Eindhoven berijdbaar Assen richting Groningen gezien. Assen met de rijschool. Ergens bij de provinciegrens tussen Drenthe en Groningen De provincialeweg N34 Emmen-Groningen Gronings landschap Emplacement met Prorail werkplaats bij Onnen/Haren Station Haren Groningen in met rechts de nevenlijn naar Kropswolde en verder. Station Groningen Europapark met op de achtergrond de Euroborg van FC Groningen. Plezier met de Hobby. Walter
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 08 aug 2016 13:09, in totaal 1 keer bewerkt.
Meppel-Zwolle is het laatste stuk wat ik moet bouwen om Groningen aan te laten sluiten. De samenkomst van de lijn uit Leeuwarden en Hoogeveen.Vlak voor Meppel. Station Meppel. Moet nog met naamborden en seinen worden voorzien. Knooppunt Lankhorst. De A32 richting Leeuwarden en de A28 richting Hoogeveen-Emmen gezien richting Zwolle Staphost, Overgang Gemeenteweg met Cafe zalencentrum Spoorzicht Plezier mer de Hobby Walter
Weesp-Zwolle-Groningen is nagenoeg klaar. Uitstapje naar het oude diesellijntje Zwolle-Kampen. Na Deventer, Zutphen en Zwolle weer een oude Hanzestad op de route. Station Kampen
Zwolle-Kampen is klaar. Zwolle-Groningen ook. Hier wat plaatjes van Zwolle richting Staphorst Station Zwolle. De DM90 staat klaar voor de rit naar Kampen, De intercity gaat richting Deventer. De intercityroute Zwolle-Roosendaal is compleet berijdbaar Rechts richting Deventer, links komt de intercity uit Groningen Zwolle binnenrijden om daarna de Hanzelijn te volgen richting Amsterdam en uiteindelijk Rotterdam. Richting Zwolle. Plan V slaat af naar Ommen-Hardenberg. Wellicht een toekomstig project. De Spoorbrug bij Herfte De kruising met de N340 Zwolle-Ommen. De spoorbomen staan open omdat de ATLS overwgenmap is weggevallen. Even overnieuw instellen Hoogspanningsknooppunt aan de Berkumerbroekweg Een VAM transport ter hoogte van de N758 Zwolle-Nieuw Leusen De kruising van de N377 langs de Dedemsvaart Plezier met de Hobby. Walter
Trainz Versie: TANE
Hallo Walter,
Een mailtje sturen via je emailadres ( ledenarchief ) is helaas niet gelukt ( postbus blijkbaar vol ), bijgevolg een mailtje gestuurd via het Trainz forum.
Het is een hele uitdaging om het complete Nederlandse Spoornet te maken en ik waardeer dan ook jouw werk . Wanneer ik T:ANE heb( Mijn voorgaande versie is 2010!), zal ik met plezier de route berijden! Gr Redmar.
PS: Ik sta open voor Personen die de content mag testen, Dus laat me weten per mail of op het forum of je Mensen nodig hebt !
Hallo Redmar, Ik heb de route in Tane gezien. Dan dient er erg veel omgezet te worden om er weer iets van te maken. TS2009sp4 is mijn versie. In TS2010 verdwijnt de content met foutmeldingen. Mijn oudtse Googleomzetters zie je dan niet meer omdat hier een oude omzetfout inzit. Wanneer deze fout is te herstellen bij een (redelijk groot) aantal googleomzetters uit de eerste generatie dan is een conversie naar hogere Trainzversies wellicht maakbaar. Maar in theorie is het maakbaar. Walter
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 19 aug 2016 11:27, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen