Ik zal eens kijken wat ik tegen die tijd voor je kan betekenen. De route bouw ik momenteel in 1 layout. Misschien is het dan een optie om een versie te klonen en daarin het gedeelte naar Harlingen te verwijderen.
Maar ach dat duurt nog wel even, ben nu eenmaal niet zo’n snelle bouwer
Hallo Richard, Wanneer jij de route van Remco op je PC kunt krijgen kan dat ook met Netherlands West (zlefde versie van Trainz) . Hier staat Leeuwarden-Sneek-Stavoren en Leeuwarden-Meppel-Zwolle op. Ook Meppel-Groningen. Alleen Groningen-Leuewarden niet, maar daar werkt Remco aan. Plezier met de Hobby Walter
Ah dat bedoel je met "één pakketje" Ja dat is iets om over na te denken inderdaad. Zou wel vet zijn, alle lijntjes vanuit Leeuwarden in 1 route.
Echter twijfel ik nog wat ik na Leeuwarden - Groningen ga doen. Eerst was het plan om de gehele staatslijn B (tot aan Bad Nieuweschans en verder over de grens) te gaan maken, maar heel Friesland is ook te overwegen.
Maar zoals ik al zei, eerst dit maar eens, zien we dan wel verder
Stukkie verder ligt Leeuwarden Camminghaburen. Langste stationsnaam van Nederland na Achter de hoven. Helaas past het er in Trainz niet helemaal op, dus dan maar alleen Camminghaburen. Voor zo ver ik weet bestaat er geen versie met dubbele regel, of wel?:
Door de vele regelval wat last gehad van lekkage
Verder nog wat plaatjes onderweg rondom Camminghaburen:
Trainz Versie: 2010EE
Mooi gedaan hoor! Misschien nog een waarschuwingshek voor je 'waterprobleem' ? Voor wat betreft je stationsnaambordprobleem: Misschien heb je wat aan NS_naambord_50x700 (jopasch kuid:104047:23184) Moet jezelf eventueel even een wat 'klooien' met reclamebordje en steunpaaltjes
Bedankt voor je compliment en de tip. Persoonlijk vind ik dat stationsnaambord een beetje ouderwets ogen en het past niet echt bij de orginele situatie. Vandaar dat ik het eerst maar zo laat. In ieder geval dank voor het meedenken
Trainz Versie: 2010EE
Klopt, heb je ook helemaal gelijk in. Ik kwam m toevallig tegen bij de download van project apeldoorn-dieren (stoom) en daar hoort ie wel thuis. Maar ik moest er toevallig aan denken
Eenmaal Leeuwarden achter ons gelaten rijden we langs een mooi natuurgebied met vele plassen:
De overweg aan de Alddiel
Het spoor ligt er al tot het volgende station, Hardegarijp, of eigenlijk Hurdegaryp in het Fries, zoals het officieel genoemd is.
Leuk om nu ook eens het Wiederline treinstel hier neer te kunnen zetten. Hoewel hij eigenlijk tussen Groningen en Leer hoort te rijden, komt hij hier ook wel eens. Heel soms komt hij zelfs wel eens in Harlingen of Sneek.
Tijd om eens even wat stof van dit topic te blazen
Vrij weinig tijd gehad om wat te bouwen afgelopen maanden maar deze week weer eens even een slag geslagen. T/m station Hurdegaryp (Hardegarijp in het Nederlands) is nu af:
Binnenkomst op spoor 1, de Rijksstraatweg kruisend.
Eén van de grotere overwegen die nog in Nederland te vinden zijn. Althans, nu nog. Bij de komst van de extra sneltrein in 2020 moet deze overweg vervangen zijn door een onderdoorgang.
Verder nog wat plaatjes van het station:
En onderweg tussen Leeuwarden Camminghaburen en Hurdegaryp:
Volgende station wordt Feanwâlden (Veenwouden in het Nederlands), vanaf dat station gaat het traject voor een lange tijd dubbelsporig door, met hogere snelheden dan 100 km/h.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen