geweldig opgelost zo met die perronbrug, Sam. eventueel is er ook een download met de verkeerde naam. kuid 181505:100010 perronbrug Baarn ipv Bussum Zuid. maar deze is ook mooi. zeker van het zelfde bouwbedrijf.
Trainz Versie: 2009
verbo622 schreef:
geweldig opgelost zo met die perronbrug, Sam. eventueel is er ook een download met de verkeerde naam. kuid 181505:100010 perronbrug Baarn ipv Bussum Zuid. maar deze is ook mooi. zeker van het zelfde bouwbedrijf.
als van ouds
Ja Willem van de zelfde bouwer, maar deze is moderner dan die oude perronbrug, vandaar.
Het stuk tussen station Hilversum Media en Bussum Zuid. Het prorail gedeelte.
alles ziet er fantastisch uit. maar wat een lengte, dit kan je niet in één avondje berijden. de meeste keren rijdt ik van Dordrecht naar Den Haag HS. lang zat vroeger ging ik op tienertoer, met de eerste trein weg en met de laatste weer terug in Dordt. dat waren nog eens tijden. die tijd kan ik nu op mijn pc opnieuw herbeleven. ff tegen mijn vrouw zeggen, dat ik wat later komt.
Dank je wel jongens. Hier station Hilversum Sportpark
Hierbij is het traject Hoofddorp-Utrecht Centraal geheel af. Tevens kun je nu ook de trajecten Schiphol-Enschede, Schiphol-Venlo en Schiphol-Heerlen geheel berijden. We gaan nu verder met de Noord Oost polder route, Almere-Lelystad richting Zwolle. Als iemand nog wat heeft wat op deze route kan worden gebruikt, hou ik me aanbevolen.
Grappig zat even te scrollen en zie op het eerste screen van 19 augustus een oude VAM bak vooraan het rijtje. Die heb ik ooit gemaakt. Leuk om die weer eens voorbij te zien komen
Edwin schreef:
Grappig zat even te scrollen en zie op het eerste screen van 19 augustus een oude VAM bak vooraan het rijtje. Die heb ik ooit gemaakt. Leuk om die weer eens voorbij te zien komen
Groeten Edwin.
Zo zie je, al het mooie word weer gebruikt, bedankt nog Edwin.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen