Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
Tja daar issie weer .. In 2014 had ik het idee geopperd om de SIK van AmazingMike eens onderhanden te nemen. Doordat ik opdat moment werkzaam was in Amf en ook nog in gelegenheid om veelvuldig fotoos te nemen van de SIK was/is het relatief makkelijk om dit model te re-texturen.
LET OP!!: Dit is een TEASER en is derhalve in grote lijnen ge-retextured. AmazingMike heeft dan ook nog geen verdere toestemming gegeven om hier wat dan ook mee te doen .. Meer info en updates zullen volgen
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
Zoals belooft zoal ik jullie ongevraagd op de hoogte houden .. lol Tot dusver .. veel details met hoge mate van scherpte toegevoegd/aangepast .. wederom dit zijn wippies en zit nu op zo'n 65% van de re-texture/skin (denk ik)
Zo te zien heb je nog de achterkant van het huis op de voorkant geprint Mocht je het niet helemaal krijgen zoals je wilt, laat het even weten. Er is nog een sik, alleen zijn deze overwegend groen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen