Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
Tja ,, nog maar weer 'n project gestart. Reskin/re -texture van Olaf's NS FlirT3 (op verzoek van Olaf zelf )
[Achtung] Dit screenshot is een zgn. WiP-scrnshot. De eerste beginselen zijn aangebracht, er moet natuurlijk nog veel en veel meer gebeuren. En daar kan ik jullie help uitstekend voor gebruiken. Ik zoek namelijk fotomateriaal van de FlirT3 die recht-toe-recht-aan is genomen/ Dus niet schuin of beelden die bewogen zijn, beelden die van het internet afkomen zijn over het algemeen niet tot slecht bruikbaar. Indien mogelijk graag hoge tot zeer hoge resolutie en daarbij ook nog met oog voor/op detail(s), om m'n eisenpakket (lol) nog wat uit te breiden is een bewolkte dag het beste om treinen te fotograveren ivm. texture/skin (liever geen zon (althans zonnige dag) .. want die reflecteert en geeft dus InGame geen mooi effect).
Mooi project! Helaas woon ik niet in de buurt van trajecten waar Keolis en-/of Arriva flirts rijden, dus kan ik niet even zo 1 2 3 foto’s maken. Ben wel erg benieuwd naar de vorderingen van dit project!
Heb met de Flirt van Olaf al een paar ritjes in miniworld gemaakt en eigenlijk vind ik 'm gewoon erg goed zoals ie is. Of wordt dit een daadwerkelijk andere versie?
Wat ik na 12 jaar afwezigheid wel mis, dat er geen goede normale Sprinter, SLT of Virm/irm is te downloaden. Is er iemand mee bezig? zo ja wie, en wat mis je om het af te maken? Misschien kan ik helpen bijv. mijn script trucendoos erop loslaten.
Een goede (V)IRM is er wel toch? Weet zo even niet van welke auteur, maar hij heet WS.VIRM...etc Mooie gedetailleerde trein met verschillende versies en repaints zoals de roze OV-chipkaart versie en de oranje versie.
Ik mis inderdaad alleen wel het nodige sprintermaterieel zoals SLT en SGMm inderdaad. Plus cabines voor bijvoorbeeld de DDAR/DDZ. Is voor zo ver ik weet ook niemand (actief) mee bezig.
Zijn wel echt dingen die op mijn verlanglijstje staan, echter krijg ik het zelf (nog) niet voor elkaar om het te maken.
Trainz Versie: TANE
Hallo
Mijn flirt kan eigenlijk alleen een NS versie zijn. Foto textuur zou een aanwinst zijn. Op mijn model missen bijvoorbeeld de opschriften. Elke maatschappij rijd met een net iets andere flirt. Let op deur / raam / roosters indeling.
Sprinter, SLT (volgens mij allebei) was al gemaakt maar na een forum ruzie / ongeduldige gebruikers is hij nooit vrijgegeven.
Vrim was omgezet door Trainspotters en is nu niet meer verkrijgbaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen