Kopje aangepast, dankzij de goede feedback hier, ook moesten de tussenstijlen gewoon smaller Probleem is dat ik wel goed zijfoto's kon maken maar niet loodrecht voor de trein. Hoorde op station mensen praten dat fotograveren streng verboden is en 400eu boete... als dat gebeurt wordt het gegarandeerd payware hahaha. Bij aanpassen ook weer 30 onnodige poly eruit geknipt.
Ach dat verbod op fotograferen wordt niet zo veel mee gedaan geloof ik. Zijn ook altijd genoeg treinspotters op de been op de stations Ziet er goed uit zo iig
Maar, terugkomend op mijn vorige reactie, heb je nog foto’s van de cabine nodig?
Vanacht het wissertje gemaakt, in chroom, zwart en rubburh…, veel ruzie met geflipte normalen maar werkt op 2 snelheden met mijn scriptje, meest complete wissertje dat ik ooit heb gemaakt. zou eigenlijk ff een filmpje moeten maken
Mooi hoor! Waar dienen die twee witte ringen/gaten onder de ramen eigenlijk voor? Ik heb even wat foto's van de SGMm bekeken en ze zijn daar niet wit maar blauw. Klein detail, maar ben wel benieuwd waar het voor is
Ruitensproeiers zijn geen gaten Als ze blauw geschilderd worden kan er geen water uit ! (bovendien zie je ze niet meer)
Stoeltjes kregen textuurtje, gaten alpha gemaakt, binnenwanden zijn nu nog kopie van buiten, maar dan weet ik zeker dat de ramen goed zitten, mis nog binnenwanden.
boven op plaatje ook de 1312 waar Jeroen en ik mee bezig zijn, heb 20% rood eruit gegooid, zodat ie minder oranje is nu, daarachter ICK's die een betere bogey(meer detail) hebben sinds een maand.
Laatst bijgewerkt door gm99999 op 20 dec 2019 21:00, in totaal 3 keer bewerkt.
2 goedkope aanrechtbladen en wat spaanplaat gehaald bij de bouwmarkt, en flink aan het boetseren gegaan. Remco heeft een berg foto's gestuurd van de cabine bij nacht vers gemaakt door een machinist. Misschien wordt het wel de eerste nacht cabine. Vind zowiezo elke cabine in TRS te licht van binnen. Zag op Utube dat ze vaak overdag ook in het donker zitten met lampjes aan op de console.
Dit zijn 6 foto's aanelkaar geplakt als basis voor de middenconsole
O, maar dat ziet er nu al geweldig uit! Inderdaad, laat. Maar ik ken het, als je er eenmaal mee bezig bent, dan wil je het ook afmaken . Mooi resultaat al!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen