Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
Hoi Allemaal .. Olaf heeft prima werk geleverd met deze mesh en bijbehorende mapping! Chapeau!
Ook ik ben zoals al eerder toegezegd begonnen met het texturen van de 1830 (hier had immers al veel materiaal van) en moet zeggen dat de mogelijkheden -eindelijk- goed benut kunnen worden (trs2019 leent zich daar uitstekend voor) .. ok .. hier de WiP-jes .. (kleine aantekening: de 1830 op het oude model werd door een aantal mensen te "donker" gevonden, deze mensen hebben gelijk, eigenlijk vind ik 'm ook te donker). Daarom NS 1830 met bestaand- en nieuw materiaal opnieuw aan 't schilderen, hieronder volgt resultaat tot op heden (Let Wel!: Veel dingen kunnen/gaan nog veranderen) .. Grtz: AOvv
Ziet er al heel goed uit Frutiger is inderdaad het "NS Lettertype". Mocht je die nog niet hebben dan is deze hier te downloadenhttps://www.cufonfonts.com/font/frutiger (uitpakken, bestanden selecteren, rechtsklik op installeren)
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
nee .. de lok is eigenlijk samengesteld met diverse fotoos … de cijfers 1830 (+zwolle) is tekst (in de eerste instantie bahnscript), en inmiddels vervangen voor Frutiger. Ik kan elk gewenst lettertype anytime toe-/aanpassen .. Lang leve Photoshop :p
De eerste virms (toen nog IRM) hadden nog univers, het tussen rijtuig wat er later bij kwam had frutiger. Ergens rond de eeuwwisseling is het veranderd, maar oud materieel hield gewoon Univers. Pas bij een renovatie kwam frutiger ICRm, ICMm etc
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen