ow wat mooi. Weer uitbreiding van het materieel voor de Nederlandse routes. vr.gr Ruud
Hij was er al, Ruud. De aloude sinds het begin van de Trainz jaartelling.
Er moet nog wat gebeuren; • Letters erop • Verlichting goed laten werken. • Andere enginesoud • Andere hornsound • het liefste zou ik willen dat de cabine van buiten naar binnen op een correcte manier zichtbaar is.
1200 altijd mooi locje. is dat die van gjvh nog? je kunt een aanvulmesh maken met een andere zichtbare cabine misschien, dat bevat dan tevens al het andere wat je mist bijv driver als er niet in zit
Ja dat is nog steeds die van GjvH, ik heb wel ooit nieuwe draaistellen gemaakt en die gebruikt Jeroen onder zijn reskins, daardoor oogt hij al wat beter. GjvH’s draaistellen waren een beetje iel.
Heb wat geprobeerd met de 1200 qua lichtjes, gewoon met gjvh z'n mesh en texturen -Denk dat ik de lichtjes werkend heb, zelfs zonder LLCR, zonder script, maar met een ditchlight container (jemig wat een ramp gedoe) -lampen iets geliger gemaakt -de 1200 nummers werken gewoon met de al oude UTC techniek, op zij en voor/achter (kunnen over font nadenken) -een drivertje toegevoegd zat er niet in.
-Edwin z'n mooie spaak bogey (heb 'm iets minder paars gemaakt hier voormezelf=kwestie van smaak) -Stevado's cab (daar heb ik voor mezelf alle geluidjes aan toegevoegd voor de hendels etc.) alle schakelaars zouden wel iets anders moeten, maar de cab werkt goed qua rijden.
Wat ben ik blij dat we weer zo’n levende community hebben waarin dit soort dingen weer worden gerealiseerd. Dank naar iedereen die hier aan bijdraagt!!
Nee toch Jeroen ? die 1200 is anders vet lekker hoor ! Mooi "samenspel" met GM hoor ! (en uiteraard de andere "arbeiders" aan deze, m.i. mooiste NS e-loc.) Grtz, Walter
Stand van zaken; • Texture's bijgewerkt gezien er vele versies zijn geweest en de video kwaliteiten veuuul beter en de foto erg oud was concessies moeten maken. • Alpha letter systeem aangepast • Stork/Heemaf/Baldwin/etc prijkt op de neus
Nog te doen; • Enginefile veranderen, physics kloppen niet meer. • Enginesound; eentje zoeken die het meerst in de buurt komt.
Andere versies plannen • Oud, turquoise, bruin, blauw met en zonder ns logo • Renovatie NS geel-grijs, ACTS, EETC, RailExpert Panorama en Railpromo wordt moeilijk
Railexperts versie zou ik wel leuk vinden, die heb ik in het echt helpen schilderen. Railpromo wordt inderdaad moeilijk die zit in het echt onder de Railexperts verflaag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen