Railexperts versie zou ik wel leuk vinden, die heb ik in het echt helpen schilderen. Railpromo wordt inderdaad moeilijk die zit in het echt onder de Railexperts verflaag.
Mooie Loc maar ontdekte iets vreemds Heb in NW6 iets van 10 verschillende treintjes rijden maar sinds de nieuwe 1200 klinken ze allemaal hetzelfde, een soort brommende ondertoon Wat ik heb ontdekt dat het wordt veroorzaakt door de sound die gelinkt is in de 1200 bogey. Dit ligt niet aan de bogey of Jeroen, maar Trainz gebruikt dat sound file hier voor alle bogeys. Het overstemt helaas de gewone trainz sounds Hier gedaan: ns1200 bogey config geopend en de sound container weg gedaan, tevens die hongaarse engine geluiden weg gedaan, toen klonken ze weer normaal. Voortaan dus uitkijken met geluiden aan bogeys te linken, dit is een fout van Trainz helaas. geluid dus alleen in de enginesoundfile van de loco.
Zo’n vermoeden had ik al... Ik meende dit ook te horen, maar had nog geen tijd om het uit te zoeken. Fijn dat jij het al hebt gevonden. Zal het aanpassen.
De 1200 maakt bij het wegtrekken en brommende tandwiel geluid. Ik heb geprobeerd dit na te bootsen. Misschien kan dit worden verholpen de intensiteit te verlagen.
Gaat even niet worden. Ik heb de skin gemaakt op basis van de gerenoveerde geel/grijze versie, maar die van ex ACTS is een hele andere. Verplaatsen van de mesh van de oude gjvh versie naar de nieuw wil ook niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen