Bijna is z'n zusje Siemens velaro Eurostar 320, die rijdt nu van London naar Amsterdam, dus in Nederland Omdat de zijraampjes qua glas rechthoekig zijn ga ik een versie zonder alpha maar met echte ramen maken. kost in dit geval niet meer poly in NW6 zit de route Antwerpen HSL naar Amsterdam, leuk om daar ff 350km/u te scheuren
Nu al weer spijt een andere techniek te gebruiken lol krijg die raam randen nooit netje om de gaten heen. Lijkt nu op een DLS download maar ff 1 met wat textuur om een idee te krijgen
screenshot maken in gmax en daar je texture op photoshoppen, dan weet je zo goed als zeker dat het past en krijg je het meestal wel goed met de mapping. En anders raamranden in 3D, kan TRS19 wel aan hoor, geeft de mesh wat meer body vind ik.
Verder erg mooi, lijkt me gaaf met zo'n lang stel over de HSL te knallen.
Goed bezig! Wat ik ook wel eens deed was de boolean een texture geven en dan het geheel exporteren en bekijken in TOE. Dan kon je zien of de boolean op de goede plek zit. En daarna: snijden maar!
3d raam randen gemaakt van 80poly/st. en een 100frame geanimeerd deurtje met klap trede zit totaal nu op ong. 3000 poly, is nog netjes, maar interieur moet nog ja klopt heb de verkeerde kant open hahaha
had iets stoms gedaan het glas van de deur ging niet mee, vergeten te linken… maar wordt nog complexer want de koersrol zit eigenlijk op de deur.
Opzet voor wagonnetjes gemaakt, zijn 7 verschillende, sommige met 2 en sommige met 4 deuren is gelukt om destination en wagon nummers mee te laten bewegen met geanimeerde deuren. Dat kan ik dan hopelijk later scripten, dat elke wagon een wagon nummer heeft afhankelijk van waar in de trein en de bestemming instelbaar ja je kijkt er dwars doorheen nog
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen