Wagon 3/14 heeft alle voorzieningen voor rolstoel reizigers rechts 2 speciale tafels waar rolstoel onder kan (lukt niet met die diamond design tafeltjes) tevens een ruimte voor de conducteur en invalide toilet
Zoals de Buffel het speciale product fiets had, overweeg ik een product rolstoel te maken, misschien is het er al ergens
Alle 8 voorzien van 3 LOD's, vb. wagon 4: 7324 ,2418, 580 poly het 16 delige totaal komt over de 100k in het ergste geval, maar heb in TRS19 wagonnnen gezien die dit alleen al hebben.
Script gemaakt voor het wagonnummer op de deuren Het telt eerst hoeveel delen de trein is en wat begin en eind is, dan voor 1 t/m 9, schijft het 0 + nummer (01, 02 etc,) voor 10 t/m 16 gewoon het nummer. Klinkt simpel maar kost uren voor het werkt.
nog te doen: -bagage rekken -plafonds -bar afmaken -panto('s) -cab -scherpere koersrol op deuren
Dit wordt wel een heel gedetailleerd "treintje" . Gaat wat ruimte kosten, maar dan hep-je-ook-wat
Één klein vraagje: krijgen de wagons ieder een eigen camera-instelling zodat je lekker kan meereizen in elke wagon ?? zou klasse zijn, zeker gezien de gedetailleerdheid van het interieur want anders krijg je dat nauwelijks te zien....
Heb ook nog een reisnummer op de deur koersrol geplaatst, weet niet of ik dat nog wil scripten, kan wel ook met een random nummer en UIC code kan ik ook nog op elke wagon doen.
@pinij Kan outsideview puntjes in de mesh plaatsen dan kan je in de wagon zitten en kijken. Maar zo gedetaileerd is het interieur nog niet, wie weet.
om er een poppetje in te krijgen heb ik een trucje gebruikt, een kuid gemaakt met puur een link naar 1 poppetje uit het Auran passenger product en dat weer geknoopt aan een a.sit in de rolstoel. toen in de Eurostar wagon 3 puntjes gemaakt voor het product wheelchair
hmm moeten die tafeltjes weer iets hoger dus
@edwin is juist leuk als we allemaal net iets anders maken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen