Volgens mij snap ik niet zo waarom LLR zo'n voordeel moet zijn tegenover het gewone standaard scrip wat Auran al sinds zijn bestaan van Trainz kent. Nadeel van LLR is dat de lampen bij stilstand uit gaan, plus dat er teveel onnodige opties aan zitten. Of hebben jullie een andere menig of zie ik het niet?
Ik ben idd ook geen fan van LLCR. Met name vanwege het uitgaan van de front-/ en sluitseinen bij stilstand. Gebeurt in het echt uiteraard ook niet. Ik ga contentmakers echter niet dwingen om iets anders te doen, want ik heb geen verstand van dat soort dingen en wat makkelijker te realiseren is, maar ik deel je mening Jeroen.
Het "gewone" werkte vanaf het begin gewoon niet, vandaar dat LLCR werd ontwikkeld door dido. Je kunt nu (sinds Tane dacht ik) zelfs zonder script de sluitlampjes laten werken , heb dat in 1 van je reskins gedaan zie bijv. de 1200, maar is nogal een lang config deel.
Auran heeft LLCR opgenomen in alle huidige versies (build-in), maar helaas halfslachtig, want je moet het nog steeds aan een sessie toevoegen.
LLCR schakelt niets uit bij station, dat doet het basis-spel, want zowel de nachtmode als de standaard lichten van een loc gaan ongevraagd uit.
Ga mijn oude treintjes niet meer ombouwen, zonde van de tijd, overweeg wel de nieuwe met die onnodig lange config table te doen. maar het levert me geen extra functionaliteit of plezier, kost me alleen extra tijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen