Het leek me leuk om het één en ander te laten zien hoe je op een realistische manier je portalen,draden,aardschakelaars,verankeringen,afspanningen etc. kunt plaatsen in je route. Deze workshop is in trainz 2009 sp4 gemaakt,tevens heb ik gebruik gemaakt van de bovenleidings set van Michael Oosten omdat deze set niet zwaar is,maar talloze mogelijkheden biedt.
Even wat screens.
Binnenkort te downloaden!
Gr. Gil
Workshop bovenleiding aanleggen In deze workshop zijn verschillende voorbeelden te vinden. Denk daarbij aan afspanningen,verankeringen,aardschakelaars,viaduct portalen,bochten,scherpe bochten etc.
Mooi Gil! Zelf ook al eens over nagedacht om een soort tutorial te maken hiervoor, maar wist niet dat daar veel animo voor was. In welke vorm maak jij het? Een video of tekstbestand?
Hoop dat je mensen wat op weg kunt helpen met je workshop! Goed initiatief
@Remco: Het is een baseboard met diverse voorbeelden,denk daarbij aan het zigzag contour op rechte baanvlakken,portalen die in bochten worden gebruikt en het draad wat erbij hoort,zelfs scherpe bochten die tussen de portalen extra worden gespannen door een houder aan mast,er zit een viaduct voorbeeld in dus van portaal A -->C -->E -->F en weer terug. Tevens zijn er diverse afspanningen met verankeringen te vinden.
De opzet is dus eigenlijk om alles uit elkaar te slopen om zo je weg te vinden welke spullen je kan gebruiken,dit is gewoon een basis voorbeeld.
@Sander: Achter de schermen ben ik nog steeds bezig inderdaad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen