Bedankt heren! Leuk om te horen. Ja je hebt gelijk Olaf, ben ik vergeten bij het maken van de dive-under, dat heeft alles in de war gebracht toen ik de grond ging verlagen Het liefst zou ik er Strail overwegdek in leggen, maar er lopen ook wissels door dat overpad dus dat wordt niet mooi.
Gave film Remco! Dit ooit nog een keer maar dan in het tijdperk van de Nederlandse stoomlocs
Trouwens dat kopspoortje gevuld met wat oud mat klopt niet helemaal. Vervang de 1200 door de RailExperts 1251 van Jeroen en een geel/grijze 2400 en het klopt bijna helemaal met het echie.
Bedankt Edwin! Je hebt gelijk, ik was helemaal vergeten dat die 1251 al vrijgegeven was In mijn hoofd stond 'ie nog bij Jeroen in de werkplaats. Zal eens kijken of ik nog eens een leuk stoomscenario kan maken. Moet me er wel even in verdiepen dan, want ik weet niet hoe het met die rijtuigen zit, wat hoort waarbij etc.
gewoon net als Fokke de museum 3737 met VSM rijtuigen of iets dergelijks, of je doet een stam plan E zoals in 1989 bij 150 jaar NS. Haha. Que rijtuigen hebben we eigenlijk nog niet zoveel uitgebracht wat echt mooi achter de stoomlocs past, maar de reskins van mijn oude rijtuigen (alle groene) zouden prima kunnen.
Wat een ontzettend leuk filmpje, zo herkenbaar al die bewegingen in mijn woonplaats. "Vroeger" toen ik nog van mijn kortings abonnement en vrije keuze dagen gebruik kon maken, zag ik dat allemaal voorbij komen. Fijn dat het nu in Trainz allemaal te zien is als alternatief. vr.gr Ruud
Wat is dat toch gaaf om al die treinbewegingen te zien op zo'n groot station! Goed gedaan hoor! De TH route gebruikte ik ook, totdat die 'kapot' ging... De rule is bij mij faulty en dus reed er niets meer. Maar jij hebt het nog aan de praat dus zal ik ook weer even kijken of het lukt. Wel jammer dat de IT dan weer niet doet wat jij wilt , misschien kan ik je erbij helpen? Bedoel, de mooiste stad van Nederland is niet zo ver van mijn woonplaats
Ook nog even offtopic: Zou wel weer gaaf zijn! De laatste keer is euhhhh bijna 10 jaar terug? In mijn geval was dat bij een demo in het Spoorwegmuseum in Utrecht: 2 dagen lang treintjes rijden, demonstraties geven en uitleg geven aan aspirant kopers (en nee, het is geen ontwerpprogramma voor modelbanen ).
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
WOW .. prachtige filmpjes met ieder z'n eigen insteek
@Remco: waande me bijna echt op Amf .. Heb wel 'n klein vraagje; op 'n gegeven ogenblik "sta je op 't perron te wachten (spoor2) en daar heb jij een horizontaal lichtsein hangen (net als in 't echt .. lol), maar hoe kom je daaraan, ik zou deze graag ook in mijn bezit zien te krijgen, zou aardig wat problemen oplossen :p (voor mij dan .. route/baan-technisch)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen