Hier weer eens wat sfeerbeelden van mij, genomen op het station van Zwolle (gemaakt door AO en mij, heel wat jaren terug..)
Ben op dit moment deze route (eigenlijk alleen station en aanvoerlijnen) weer een beetje aan het opknappen, met wat nieuwe bomen, seinen etc. Niet dat ik hem uit ga brengen, dat is voor AO. De screens zijn allemaal genomen tijdens een sessie, waarbij de dienstregeling op een doordeweekse dag vanaf 10:00 uur wordt nagebootst. Alle treinen rijden op tijd en naar het juiste spoor. Verder zijn er wat automatische rangeerbewegingen en worden treinen afgerangeerd. Op dit moment loopt de sessie een half uur, dan zijn alle treinen weer door. En begint de 2e halfuurse cyclus. Ben van plan er deze week een filmpje van te maken, lijkt me wel leuk...
in de kerst vakantie beschikte ik bij mijn vader aan boord alleen maar buit-in content. vandaag weer is gekeken wat deze route ook alweer precies inhoud. toen maar ffe een screen gemaakt:
idd.. mooie screen jeroen nu iets vreemds van mijn kant. een probleempje met PTP2. ik startte de sessie München-Nürnberg met ICE3 op. en kreeg inneens deze trein voor me. de ICE3 zelf staat niet meer in de sessie. ook bij andere sessies was de trein waar ik in moest rijden er niet word dus maar een herinstallatie van het spel vont de screen wel leuk met het dorpje op de achtergrond
Loc GS 18 'Leeghwater' rijd hier met een stam die al eens bij de SHM vertoond is tijdens het Weekend van het Nieuw in 2003. Ook hier goed te zien op beeld, de rails die Leen veelvuldig gebruikt.
Loc HTM 8 'Ooievaar' vertrekt en is onderweg met een aardig stammetje.
Kikker ontmoet Ooievaar.
Loc SS 657 'Kikker' door het landschap met haar eigen MBS stam.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen