De seinen werken bij mij in trs2006 niet. Sommige seinen weet ik zeker dat ik ze heb opgeslagen maar ze staan niet in de lijst. De regel staat ook al niet in de lijst van de regels. Heb je een oplossing?
De seinen werken bij mij in trs2006 niet. Sommige seinen weet ik zeker dat ik ze heb opgeslagen maar ze staan niet in de lijst. De regel staat ook al niet in de lijst van de regels. Heb je een oplossing?
Papierbouwer
Controleer of je signalscripmanager in je CM hebt. Dan moet je heb kunnen selecteren
Heb je de laatste patch al gedownload en geinstalleerd ? Voor de rest heb je inderdaad Signal script manager , Signal Aspects en Signal Direction nodig om alles naar behoren te laten werken.
* Update :
Ik hoorde van iemand op de chat dat de corona's waarschijnlijk niet goed zijn of werken . Zijn er meer mensen die daar problemen mee hebben ?
Zo jah ? Dan hebben we liever dat het hier vermeld wordt ipv op de Chat of MSN . Dan kan ik er misschien wat aan doen .
Of kunnen de oplossingen hier geplaatst worden zodat anderen het ook weten . Voor de rest , alle vragen / problemen hier vermelden .
ik heb het probleem als ik bevoorbeeld het hoofd sein zonder iets in trs 2006 zet en de corona aan pas werkt het sein nog altijd niet . bij het vertreksein heb ik de corona aan gepast. en nu werkt het vertreksein.
bij het dwersein laag en peron werkt alleen links en rechts niet het hoofd sein staat in trs in de lijst en heb de corona aan gepast maar werkt nog niet en dat is bij meerdere seinen het geval
Ten eerste .. zeg er even bij welke Trs versie je hebt en welke SP versie. Ten 2de , als seinen niet werken .. kijk dan eerst of je de Rule Signalscript manager aan hebt staan. Anders branden de lampen idd niet, en dus de gehele sein .
Ik vind het trouwens wel vreemd , want zoals ik hier lees werkt het allemaal . Ik heb ze zelf ook getest + anderen en het werkte gewoon.
Dus kijk eerst eens of de fout(en) niet bij jezelf ligt.
hallo allemaal. Nogmaals wil ik de heren bedanken voor de goedwerkende seinen in ts2009. dus mochten deze seinen het niet willen doen, kijk dan eerst dat je zelf niks mist of niet gedaan heeft. zelf had ik ook een bug in het begin, 3 gele flauwknipperende lampen. opgelost door computer opnieuw optestarten. je hoef dus geen config's te verbeteren, dat hebben de bouwers al voor ons gedaan. vr groet willem
Bijna altijd is ook de oplossing om de layout opnieuw te laden na het plaatsen van nieuwe seinen, ik heb dan vaak dat die niet goed werken ook al heb ik de signalscriptmanager al toegevoegd.
Wat betreft de fouten bij de seinen: Ik heb Trainz 2009 SP2. (WinVista x64)
Bij het hoofdsein heb ik problemen met een lichtbak op paal (NS Hoofdsein Digit op paal L & NS Hoofdsein Digit op paal R). De lichtbakken geven wat ik ook probeer geen getal aan, terwijl andere seinen van (NS hoofdsein Digit) dat wel doen.
Daarnaast heb ik een probleem met de portaal seinen, als ik ze lang gebruik krijg ik het onderstaande scherm:
Trainz Versie: 2009
joeri schreef:
Wat betreft de fouten bij de seinen: Ik heb Trainz 2009 SP2. (WinVista x64)
Bij het hoofdsein heb ik problemen met een lichtbak op paal (NS Hoofdsein Digit op paal L & NS Hoofdsein Digit op paal R). De lichtbakken geven wat ik ook probeer geen getal aan, terwijl andere seinen van (NS hoofdsein Digit) dat wel doen.
Daarnaast heb ik een probleem met de portaal seinen, als ik ze lang gebruik krijg ik het onderstaande scherm:
Hoi,
Ik heb in TRS 2009 bijna hetzelfde probeleem. Seinen branden Rood en Geel tegelijk.
tjonge jonge jonge ik houd mn woorden even voor me, Waarom doet Fokke zoveel werk om een handleiding te maken ? laatmaar niemand die het leest of op zn minst toch even te kijken.
tjonge jonge jonge ik houd mn woorden even voor me, Waarom doet Fokke zoveel werk om een handleiding te maken ? laatmaar niemand die het leest of op zn minst toch even te kijken.
Sorry ik hou mijn woorden ook maar even voormij. Ik weet dat er veel tijd in gestopt is om deze seinen te maken en de handleiding. Ik ben ook zelf met Gmax bezig. Ik weet wat het is. Maar je kan dan ook dan normaal antwoord geven??? Ik zal niets meer zeggen en posten, maar alleen het forum lezen...
Het is echt verschrikkelijk moeilijk mensen te helpen met hun problemen bij contents of trainz zelf, en juist daarom hebben we de forum sectie Forumoverzicht » Trainz technische vragen » Foutmeldingen & Storingen in Trainz Daar voor je vragen, lekker lastig en streng omdat je dan moeite moet doen om iets gedaan te krijgen. MAARRRRR, op deze manier wordt er WEL een heel hoop duidelijk over het 'hoe' en 'wat', zo dat door gewinterd, jou afdoende kunnen helpen. Het kost even wat moeite maar je hebt wat, lukraak blèren en met kreten aankomen waar niemand wat mee kan, zoals doet het niet ect kan dan niet.
We vanaf nu af aan alle problemen over de nieuwe generatie seinen daar.
Zie het zo, misschien staat straks iemands probleem/oplossing erbij,(een van de doelen van dit forum) maar het is de vraag of je je in wil spannen zodat andere ook met veel plezier aan trainz kunnen bouwen/ rijden ect
Trainz Versie: 2009
Hoi Gert,
Dit is weer een welkome aanvulling op de seinen, al komen de voorseinen niet zo erg veel voor. Ik weet de ze op de Veluwe (Amersfoort-Zwolle) gebruikt worden bij het daar geinstalleerde beveiligd links rijden. Dit is iets anders dan het meest gangbare dubbel enkelspoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen