Ik was al een paar jaar bezig met layout van Leeuwarden naar Amersfoort. Echter, na kennis gemaakt te hebben met Gmax en basemaps van Google geimporteerd in trainz, zag ik dat mijn 1e layout verre van realistisch is. Dus..... opnieuw begonnen aan deze megaklus inclusief de (google) basemaps. De sporen liggen vanaf LWD tot Zwolle Bezig met bovenleiding aanleggen in Lwd en Meppel
Station Meppel (inclusief bloembakken in perron) richting Leeuwarden
Station Zwolle
Aansluiting spoor Hogeveen op Spoor Lwd - Meppel
Station LWD onder de kabels
Tot zover.... Opbouwende kritiek en op- en aanmerkingen zijn welkom..
Gegroet, Dirk Vi
_________________ Trainz 2010 Engineers Edition. Build 44088. Laptop: HP Pavilion Entertainment PC, Intel Pentium i7, Geheugen: 4GB Platform: Windows 7 Home premium 64-bit, Videokaart: Nvidia Gforce GT 320M
de route is inderdaad geen makkelijke klus. ik ben ook al bezig met leeuwarden-zwolle. echter ben ik na maanden pas is akkrum. lekker zo doorgaan, want de 1e paar screens zien er veelbelovend uit
@papierbouwer: hij gebruikt de bovenleiding van rico. die is al een tijdje niet meer te downloaden
@Michael1234: Ik had ergens op een PC nog wat mappen met deze bovenleiding staan, Wist niet dat deze van rico waren Ooit eens gedownload van Trainz.nl. Alles geinstalleerd in T2010, alles werkt! Maar ik leg niet teveel aan, want anders kan ik weer alles opnieuw aanleggen als de versie van jou uitkomt.
Meppel onder kabels. Op het perron moeten de bloembollen nog in de bloembakken gepoot worden
Groetjes
_________________ Trainz 2010 Engineers Edition. Build 44088. Laptop: HP Pavilion Entertainment PC, Intel Pentium i7, Geheugen: 4GB Platform: Windows 7 Home premium 64-bit, Videokaart: Nvidia Gforce GT 320M
dat ziet er zeer zeker niet verkeerd uit.. misschien stomme vraag hoor.. maar zou je een keer een screen kunne maken vanuit de lucht? ben benieuwd hoe jij het sporen plan hebt liggen
dat ziet er erg herkenbaar uit! is dat stations gebouw het originele station leeuwarden? zoja.. waar komt die weg dan? ziet er namelijk geweldig uit! lekker zo doorgaan
dat ziet er erg herkenbaar uit! is dat stations gebouw het originele station leeuwarden? zoja.. waar komt die weg dan? ziet er namelijk geweldig uit! lekker zo doorgaan
Hoi, Het is zeker niet het originele station was het maar waar! Ziet er redelijk uit maar het is "Stazione Merano" uit de lijst gebouwen;)
Dirk Vi
Hallo, Flink aan Zwolle gebouwd..... en koppeling tussen 2 treinen getest
De wasserette Zwolle. IC uit LWD richting Spoor 1a
Koppeling tussen IC vanuit Lwd en Groningen op spoor 1a/1b . . . .
. . . en als één trein richting Amersfoort.
Op spoor 5a IC uit Deventer gearriveerd.
Ik maak hier even van de gelegenheid gebruik om al de contentbouwers te bedanken voor hun prachtige werk waardoor ik, en vele anderen, de Nederlandse content kunnen nabouwen in Trainz. Bedankt bouwers!! Prachtig werk!
Groet
Dirk Vi
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen