over de rails wist ik, maar je weet de reden ervan ook
maargoed weer is wat screens uit PTP2 heb een update geïnstalleerd. nu zit er 3d track bij in en zijn er een aantal bugs uit gehaald. hier wat screens van een ICE 3 op 3D tracks:
een reeks screens uit PTP2 dit maal is het 2x BR152 met een rij containers erachter dit is de trein wachten tot het sein groen word de cab van de BR152 tegemoet komende BR152 met een lege autotransploft trein vliegende Bovenleiding hier moest ik de trein stil zetten, wel rare locatie is het niet?
van de prachtige 50/60 route van huub(!) weer naar het heden: een VIRM onderweg op mijn fictieve route..
misschien leuk om er bij te zeggen.. ik ben de afgelopen 2 dagen met een klein projectje bezig geweest: Op basis van de IRM van GJVH heb ik een extra tussenrijtuig gemaakt (nog niet af) vandaar inneens een VIRM op mijn screens
de kwaliteit spat er niet af zegmaar.. maar ik heb geen zin om een geheel nieuw treinstel te maken... dus is 1 nieuwe bak een prima oplossing
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen