allereerst complimenten voor deze site! alles ziet er mooi uit!
dan nu mijn probleem: ik heb trainz 06 en heb hier veel plezier van, als ik echter een baan ontwerp, en opsla, verdwijnt de save als ik het spel opnieuw opstart! als ik het spel niet afsluit, maar enkel iets anders ga doen binnen het programma staat ie nog knus in de lijst met maps als ik terugkom, maar als ik de volgende dag weer opstart is ie toch echt foetsie!
en de hele dag trainz open te hebben staan..... das ook wel een beetje teveel van t goeie
Ik ga je een beetje lullig maar wel duidelijk antwoord geven; a) Overweeg herinstallatie en hoop dan op beterschap (handleiding op dit forum gebruik zoek functie ) b) afhankelijk van je inkomen en je systeem eisen koop TS2009/TS2010 en als je echt lef hebt TS12
ik zal proberen het spel opnieuw te installeren... (tis niet dat er veel saves verloren gaan
en overstappen op een nieuwere versie van trainz... ik dacht het niet.. zelfs de demo versies laten al 1 grote brij van bugs en vastlopers zien, en ik lees hier op t forum al niet veel betere berichten over de volledige versies dus dank je hartelijk.
Het klinkt alsof het programma geen schrijf(save) acties mag uitvoeren. Dat kan wel eens het probleem zijn als je geen administrator account hebt.
Je kunt even testen of het wel werkt als je zorgt dat Trainz als administrator wordt uitgevoerd. Klik met je rechtermuisknop op het bestandje trainz.exe (zit in de map waar je Trainz hebt geinstalleerd) en selecteer het volgende:
Probeer nu eens dingen te saven. Lukt het nu wel? Dan kan je voor in het vervolg beter het volgende doen: (eenmalig)
1. wederom rechtermuisknop op trainz.exe 2. selecteer eigenschappen (onderaan) 3. Zet het vinkje aan bij "Dit programma als administrator uitvoeren: 4. klik op OK of Toepassen. 5. Start Trainz en kijk of het werkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen