De laatste twee downloads voor de vakantie. De Starinkstraat en de Everdingenstraat. Voor de moderne buitenwijk. In Augustus gaan we weer verder. Fijne vakantie.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
alvast bedankt Barrie voor de laatste 2 contents die je vrijgeeft voor je vakantie, en hierbij wil ik je als vast een prettige vakantie toewensen en tot in augustus.
Echter even vermelden dat de volgende waarschuwing een belemmering volgen zoals kan worden terug gelezen in dit topic.
Citaat:
Fout: Textuur 'extur~1.texture' ontbreekt of kon niet worden geladen voor mesh 'wb_huizenrij2_everdingenstraat.im'. Fout: Textuur 'extur~1.texture' ontbreekt of kon niet worden geladen voor mesh 'wb_huizenrij_starinkstraat.im'.
Ik ga de komende week beginnen aan het project "Soest Zuid". Zie Google Warehouse voor een overzichtje. 12 echte Nederlandse "dorps" of kleine stadswinkels en 1 winkelcentrum. Hier de eerste resultaten. [img]http://img801.imageshack.us/img801/989/barrie40201107230006.jpg[img] Deze vind ik de mooiste tot nu toe. Binnenkort exclusief op deze site te downloaden.
De serie van 13 huizen en vooral winkels uit Soest Zuid zijn klaar. Binnenkort te downloaden op trainzonline.nl
De hele serie op een rij! twee onder een kap oude stijl Bedrijfs/winkelpand Appartementencomplex Winkels Karakeristieke nederlandse woning inclusief schuren etc.. nog eentje
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Aks jullie zo door gaan met contents bouwen dan wordt zowat heel Nederland in trainz op kaart gezet . mijn complimenten voor de bouwers die dit waar maken. gr. Tedje
Nee Jeroen , helaas zijn die stations niet om te zetten omdat ze nog niet gemaakt zijn . Helaas !
Maar echt topwerk ! ... en idd , zo krijg je wel een gigantische keuze aan NL content. Al is de 1 mooier als de ander als het gaat om textures maar dat mag de pret niet drukken !..
Wanneer je Station Ermelo gebruikt (lijkt op redelijk Bilthoven). Station Bilthoven staat in een straat met soortgelijke winkels. Ziet er dan echt Hollands uit. De eerste 5 zijn te downloaden.
Binnenkort kunnen we ook op vakantie in Vakantiepark Hunzeberg in Exloo, Drenthe. Alle huisjes bijelkaar is één model en is de in 2008 gebouwde fase 2.
De volgende items zullen binnenkort op Trainzonline te downloaden zijn. Scheepswerf Ferus Smit Hoogezand Scheepswerf Bodewes te Hoogezand Olietanker voor de binnenvaart. En diverse Huizenblokken: Ik denk dat we langzaam maar zeker naar een mooie hoeveelheid kwalitatief mooie Googleomzettingen groeien. Succes met de hobbie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen