Ziet er fantastisch uit, zit vol verbasing te kijke hoe mense het voor elkaar krijgen zulke projecten tot in detail kunnen na maken. Heb er zelf het geduld niet voor, of de tijd.
Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi barrie vraag waar kan je die brug downloaden die je gebruik op de screen bij haagse poort is de spoor brug die over de a12 gaat vind hen wel mooi zoek al een tij naar zo iets of heb je hem zelf gemaakt
Beste Gerard, De Spoorbrug voor de Haagse Poort langs de A12 over is een standaard Spoorbrug in Trainz. Concrete Bridge 2T. (volgens mij vanaf TRS2004 ingebouwd) Maar ik gebruik de rails van de brug niet (die veranderd niet naar de aangesloten rails) maar leg er de Nederlandse rails los overheen.
Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
barrie40 schreef:
Beste Gerard, De Spoorbrug voor de Haagse Poort langs de A12 over is een standaard Spoorbrug in Trainz. Concrete Bridge 2T. (volgens mij vanaf TRS2004 ingebouwd) Maar ik gebruik de rails van de brug niet (die veranderd niet naar de aangesloten rails) maar leg er de Nederlandse rails los overheen.
hi welke type nederlandse rails gebruik je ik vind hem wel mooi en kom wel aardige in de weg van het spoor in den haag cs nu kna ik maar nog steeds niet de goede vinden
@Yellocake: Bedankt voor de tip. Zover heb ik nog niet doorgedacht De rails kan er ook gewoon met de hand mooi overheen gelegd worden. De rails die ik gebruik is: HP track conc dark ballast.
We weten dat Willem de eer altijd teruggeeft maar hij krijgt hem nog een keer van me. Een geweldig Station Dordrecht! In het echt In Trainz maar nu met Station Dordrecht en Overkapping van Willem en de Kokerbalken. vanuit richting Zwijndrecht. Seinpost Nijmegen stond in gelijke uitvoering ook in Dordrecht. Is nu afgebroken. Het nieuwe Station Dordrecht. De Voorzijde
geweldig hoe jij dat weergeeft. en inderdaad dat seinhuis heb ik ook daar staan. ben ook een beetje van jouw materiaal aan het binnenhalen, voor als je ooit deze route uitgeeft. bij deze ook bedankt voor het omzetten en delen ervan. tja, dan de grote kerk van Dordt. daar heb al lang naar gekeken, maar goede bruikbare foto's ben ik nog niet tegengekomen. maar wat er in't vat zit, verzuurt niet. zeg men veel succes verder met het bouwen van je route. willem
Dit ziet er echt geweldig uit zeg! Zo mooi en realistisch heb ik 't bijna nooit gezien. Ga vooral zo door! Als ik je screens zie, is het net alsof ik er zelf ben.
Even 1 vraagje. Waar heb je die vele auto's vandaan?
De Voortgang tussen Dordrecht en Rotterdam. Station Zwijndrecht Station Lombardijen Station Lombardijen Het Poortgebouw Rotterdam, de brug komt uit Leiden Plezier met de hobbie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen