Wie kan "ons Trainzers" een stap verder helpen? Ik heb op een afbeelding het Station Dordrecht in Microsoft Train Simulator (MSTS) gezien. Ik ben onbekend met MSTS en de diverse Sites. Wie van jullie kent de bouwer en / of kan dit Station in bijvoorbeeld een Collade File ter beschikking stellen. Ik bouw hem dan wel om naar Trainz. BVD, Walter
Wie kan "ons Trainzers" een stap verder helpen? Ik heb op een afbeelding het Station Dordrecht in Microsoft Train Simulator (MSTS) gezien. Ik ben onbekend met MSTS en de diverse Sites. Wie van jullie kent de bouwer en / of kan dit Station in bijvoorbeeld een Collade File ter beschikking stellen. Ik bouw hem dan wel om naar Trainz. BVD, Walter
Dat zou kunnen als Beta ? Vragen of iets released wordt .. is volgens mij niet toegestaan en irritant. De bouwer zou er zelf mee moeten komen , of hij zijn content wil releasen.
Maar even ter duidelijkheid , was niet om je aan te vallen hoor. Lijkt me wel dat jij dat inmiddels weet maat.
hadie Gert, aangevallen voelen, wie, ik, wel nee joh. het is maar tijdverdrijf / hobby / verslaving. maar nu komt het, ben minstens al een week aan het bouwen, en ik laat meestal zien waar dat ik meebezig ben. conclusie, der wordt niet gelezen , anders was het wel degelijk opgevallen dat er aangewerkt wordt. maar ja, dit vindt ik nou zonde van mijn tijd, had liever de overkapping gemaakt. toedeledokies
Ik zou niet weten waarom het zonde van je tijd is. Je kan er andere ook heel veel plezier mee doen, vergeet dat niet! Ik vind het er echt prachtig uit zien. Die phototextures... het is allemaal net echt. Trainz is echt veranderd zeg. Als ik nu oude content uit 2004/2005 in mijn routes plaats... dan krijg je gewoon de schrik van je leven.
Ga vooral zo door Willem. Ik geniet er elke keer weer van als je iets moois plaatst of uitbrengt.
Nou Willem, Ik heb wel wat losgemaakt zie ik al! Ik vraag niks, ik bouw niets om en ga geduldig wachten om jouw Station naast je Overkapping te plaatsen Ziet er fantastisch uit. Succes met de hobbie. Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen