Trainz Versie: 2006
Hallo,
Telkens als ik een trein in content manager heb gezet, en ik druk op de TRS 2006 knop, en dan loopt TRS 2006 vast. Kan iemand mij helpen met dit probleem?
Groeten Jesse
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 17 nov 2011 10:54, in totaal 1 keer bewerkt.
verplaatst naar Problemen in Trainz & Veelgestelde Vragen (FAQ)
Ik zou je adviseren dat wel te doen. • Verwijder alles uit de map Auran/TRS2006/... • Bewaar je map local • Herinstalleer je trainz versie, en let daarbij dat je virus scanner ect uit zetten. • Opnieuw installeren
Trainz Versie: 2006
Jeroen schreef:
Ik zou je adviseren dat wel te doen. • Verwijder alles uit de map Auran/TRS2006/... • Herinstalleer je trainz versie, en let daarbij dat je virus scanner ect uit zetten. • Opnieuw installeren
Succes
Sorry, ik heb het mapje Cache gevonden maar ik zie geen assets.bku, alleen vond ik in een ander mapje genaamd "Libraries" asset.gsl die heb ik nu verwijderd
Asset.gsl is niet het juiste bestand om te wissen. Als deze nog in de prullenbak staat dan terugzetten. Verder zou ik als ik jou was het advies van Jeroen opvolgen. Dan ben je het probleem kwijt. Succes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen