Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Beste medeleden van TrainzOnline!
Vanaf nu zal ik ook hier screenshots plaatsen van mijn route! Mijn route heeft als naam "Stedenroute" en betreft een (fictieve) tramnetwerk door diverse steden en landen. Landen als Nederland, Groothertogdom Luxemburg, Duitsland en Tsjechië worden in mijn zestig-kilometer-tellende route aangedaan! Genoeg slap gelul en op naar de screenshots:
We gaan naar de plaats Luxemburg in Nederland en arriveren in de Franse wijk, waar een Australische tram te zien is:
Op de tramhalte langs het strand stopt een Haagse RandstadRail voertuig:
Oeps, de mensen lopen hier door de promenade heen.. Gelukkig rijdt de tram wel op het spoor:
Een gezellig pleintje genaamd 'Place du Palais':
*Voer dit niet thuis uit! Hier, vanaf een dak, zien we de tram bij dat pleintje:
De winkelstraat van Luxemburg-Strand wordt vergezelt door een draaiorgel:
"Halte 'Stadiumstrand', eindpunt van deze verkorte tramdienst, u wordt verzocht uit of over te stappen!"
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
dat ziet er goed uit Aron, het lijkt wel vakantiefoto's die je gemaakt heb, mijn complimenten voor je creatie's. Ben benieuwd naar je verdere route die je gemaakt hebt.
hmm goede vraag huub, misschien iets met de compabiliteitsweergave een optie naast je adresbalk (ik weet het ook niet hoor, ben een leek met pc en internet verder.... zou je misschien niet zeggen, maar ik doe maar een gokje)
Trainz Versie: TANE
Hallo
Mooie screens allen.
huubbaar schreef:
Ik heb gisteren IE9 op mijn pc geinstalleerd en nu kan ik hier geen screenshots meer zien..Hoe komt dat?
Ga naar het wieltje rechts bovenaan klik op F12 ontwikkelhulpprogramma's. Klik nu op de balk => documentmodus: standaardinstellingen voor IE9. Klik dan op standaardinstellingen voor IE8.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen